algemene informatie
Contact

Adres
Vogelaer 11, 2675 SH Honselersdijk

WhatsApp / Telefoon
+31 (0) 61566 0799

info@jmleplus.nl

KvK Nummer
95057455

BTW Nummer
NL866983375B01
Openingstijden voor klantenservice
Let op: Wij hebben geen fysieke winkel. Artikelen kunnen alleen online op deze website worden gekocht.
Contact Ons
Bestellen
Bestellen via JML eplus is eenvoudig en snel. We begeleiden u stap voor stap door het hele bestelproces. U kunt op de volgende manieren bestellingen plaatsen:
- Via de webshop
- Via een offerte
Wilt u liever hulp van een medewerker? Neem dan contact met ons op. Dit kan telefonisch, per e-mail of via Whatsapp.
Bestellen via de webshop
Allereerst moet u minimaal één product selecteren en in uw winkelwagen plaatsen. Dit doet u door in het menu te navigeren en de gewenste producten te selecteren. Zodra u het gewenste product heeft gevonden, kunt u op de foto of de productnaam klikken om meer informatie over het geselecteerde product te bekijken. Door op de knop ‘Toevoegen aan winkelwagen’ te klikken, kiest u ervoor om de geselecteerde producten in uw winkelwagen te plaatsen. U ziet een melding dat het geselecteerde product in de winkelwagen is geplaatst. U kunt ervoor kiezen om verder te winkelen of naar het overzicht van uw winkelwagen te gaan.
Wil je verder winkelen, herhaal dan bovenstaande stappen. Wil je afrekenen? Ga dan naar het overzicht van de winkelwagen. Vul vervolgens je persoonlijke gegevens in. Op deze pagina vind je ook de mogelijkheid om een ander afleveradres te selecteren en eventuele opmerkingen te plaatsen.
OKies op de volgende pagina je gewenste betaalmethode en verzendoptie. Meer informatie over de mogelijke betaalmethoden en de voorwaarden vind je hieronder.
Controleer altijd of de gegevens op de bestelpagina kloppen. Als dit het geval is, kunt u de bestelling afronden door op de knop ‘Bestel deze artikelen’ te klikken.
Tijdens alle stappen van het bestelproces heeft u de mogelijkheid om eerder gemaakte invoerfouten te bekijken en te corrigeren.
Nadat u akkoord bent gegaan met de algemene voorwaarden en heeft bevestigd dat u de bestelling heeft gecontroleerd, wordt u doorgestuurd naar de betaalpagina van de geselecteerde betaalmethode.
U ontvangt na het afronden van uw bestelling een kopie van uw bestelling per e-mail. Mocht u geen kopie van uw bestelling hebben ontvangen, bijvoorbeeld omdat u uw e-mailadres verkeerd heeft ingevuld, dan kunt u ons dit per e-mail of telefonisch laten weten.
Tip: Controleer uw spamfilter.
Betaling
U kunt op de volgende manieren betalen:
- iDEAL-betalingen: Via iDEAL kunt u veilig online betalen via uw eigen bank. Er zijn geen extra kosten verbonden aan deze betaalmethode.
- PayPal: Via PayPal kunt u uw producten eenvoudig, veilig, snel en anoniem bestellen. JML eplus ontvangt geen vergoeding voor het kiezen van deze betaalmethode.
- Creditcard: Net als bij PayPal kunt u ervoor kiezen om met uw creditcard te betalen. Er zijn geen extra kosten verbonden aan deze betaalmethode.
- Klarna: In samenwerking met Klarna Bank AB (publ), Sveavägen 46, 111 34 Stockholm, Zweden, bieden wij de betaalmethode(n) achteraf betalen aan. De betaling dient aan Klarna te worden gedaan. Meer informatie vindt u in de gebruiksvoorwaarden van Klarna. Algemene informatie over Klarna vindt u hier. Uw persoonsgegevens worden door Klarna verwerkt in overeenstemming met de toepasselijke wetgeving inzake gegevensbescherming en zoals beschreven in de privacyverklaring van Klarna.
- in3: Gespreid betalen met 0% rente. Je betaalt het volledige bedrag in drie gelijke delen binnen 60 dagen. Bij het bestellen betaal je het eerste deel via iDeal. Je aankoop wordt dan verzonden. 30 dagen later betaal je het tweede deel en 30 dagen later het derde deel.
Verzending
Alle verzendingen zijn gratis.
Retourzendingen zijn voor rekening van de klant en worden niet vergoed door JML eplus.
Retouren
Als klant van JML eplus heeft u 90 dagen de tijd om de aard, eigenschappen en werking van het product te beoordelen. Deze periode noemen we de retourtermijn.
Is het product niet naar wens of heeft u verkeerd besteld? Dan kunt u uw retourzending eenvoudig online aanmelden. Op deze pagina vindt u de juiste stappen voor een vlotte afhandeling en gratis verzending van uw retourzending.
Heeft u een beschadigd of defect product ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice. Zorg ervoor dat u uw bestelnummer bij de hand hebt.
Retour registreren
Volg de onderstaande stappen om een product correct te retourneren:
- Retour aanmelden
- Meld je retour altijd aan via het retourformulier op deze pagina.
- Verzendlabel ontvangen
- Je ontvangt je verzendlabel binnen één werkdag na aanmelding per e-mail.
- Retourneren binnen 14 dagen na aanmelding
- U retourneert de producten (indien mogelijk) in de originele verpakking.
- Gebruik hiervoor altijd het retourlabel dat je van ons hebt ontvangen.
- Heb je zelf geen printer? Toon dan het verzendlabel op je mobiel bij het pakketpunt.
- Het pakketpunt print het label vervolgens voor je uit.
- Betaling
- U ontvangt uw geld (inclusief verzendkosten) doorgaans binnen enkele werkdagen, maar uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van uw retourzending, mits het product aan de voorwaarden voldoet.
- Wij gebruiken hiervoor dezelfde betaalmethode als die je zelf hebt gekozen.
- Denk er tevens om dat indien de consument gebruik maakt van zijn retourrecht, ten hoogste de kosten van de retourzending voor zijn rekening komen.
- Vul onderstaand formulier in, of u kunt hier een voorbeeldformulier vinden om per post te versturen.
Retourformulier
Retourvoorwaarden en uitzonderingen
Retourtermijn: Als klant van JML eplus heeft u een afkoelingsperiode van 14 dagen om de aard, eigenschappen en werking van het product te beoordelen.
Om producten te kunnen retourneren, zijn de volgende punten van belang:
- Beschadigd en/of defect product
- Heeft u het product beschadigd of defect ontvangen? Meld dit dan uiterlijk binnen twee weken na ontvangst bij onze klantenservice. Wij verwerken uw retourmelding en sturen u een vervangend product. Als het product na verloop van tijd defect raakt, raadpleeg dan onze sectie Garantie en Reparatie.
- Gebruik van het product
- Het product mag getest zijn, maar niet geïnstalleerd. Het moet in originele staat zijn om opnieuw verkocht te kunnen worden. Bij JML eplus verstaan we onder “gebruik” dat het product slechts één keer getest kan worden, zoals u dat in een fysieke winkel zou doen. Indien het product na beoordeling daadwerkelijk in gebruik is genomen, vervalt het retourrecht.
- Compleet product
- Alle onderdelen, bevestigingsmaterialen en accessoires die bij het product horen, moeten aanwezig zijn bij de retourzending.
- Originele verpakking
- De originele verpakking (indien mogelijk) dient aanwezig te zijn. Zorg ervoor dat deze in zo goed mogelijke staat verkeert.
- Retourverzending
- Voor het retourneren van de bestelling zijn de retourkosten voor uw rekening.
- Betaling
- De ondernemer gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode.
- De terugbetaling is kosteloos voor de consument.
- Als de consument heeft gekozen voor een duurdere methode van levering dan de goedkoopste standaardlevering, hoeft de ondernemer de bijkomende kosten voor de duurdere methode niet terug te betalen.
- Geldig RMA-nummer
- Retourzendingen zonder geldig RMA-nummer kunnen worden geweigerd, omdat wij de retourzending niet correct voor u kunnen verwerken. Zorg er dus altijd voor dat u dit nummer vermeldt bij het retourneren. Als u geen RMA-nummer heeft, neem dan contact op met onze klantenservice.
Twijfelt u of het product aan deze voorwaarden voldoet? Neem dan gerust contact met ons op.
Uitzondering op het retourrecht
Artikelen die door de klant zijn gepersonaliseerd, bijvoorbeeld een door Zura op maat ontworpen fascia, kunnen niet worden geretourneerd.
Garantie & Reparatie
Bij JML eplus staan we achter de kwaliteit van onze producten. Mocht uw product binnen de garantieperiode kapot gaan, dan kunt u aanspraak maken op de garantie. De Rolec EV-laders worden geleverd met een fabrieksgarantie van 3 tot 5 jaar, zoals vermeld op de productpagina.
Om een defect te melden, dient u contact op te nemen met de klantenservice. Zij zullen u een aantal vragen stellen om het defect goed te kunnen beoordelen. Vermeld hierbij het ordernummer.
Afhankelijk van de situatie kunnen wij het product eerst terugsturen voor onderzoek en/of reparatie. In dat geval ontvangt u van de klantenservice een retourlabel waarmee u het artikel gratis kunt retourneren.
Na ontvangst van het product zullen wij het zorgvuldig onderzoeken. Indien mogelijk zullen wij het product repareren. Indien het defect onherstelbaar is, bieden wij een vervangend product aan.
U wordt binnen 3 tot 5 werkdagen na ontvangst van uw artikel gecontacteerd over de beoordeling van het artikel. Indien van toepassing sturen wij een vervangend product onder garantie.
Mocht de garantie om welke reden dan ook verlopen zijn, maar kunnen wij het artikel wel repareren, dan nemen wij contact met u op om de kosten te bespreken voordat wij daadwerkelijk tot reparatie overgaan. Zo komt u nooit voor verrassingen te staan.
Houd er rekening mee dat wij geen geld teruggeven in geval van een garantieclaim. Wij repareren het product en sturen het naar u terug, ongeacht of wij een vervanging aanbieden.
Klachtenprocedure
JML eplus streeft naar perfecte tevredenheid. Mocht u een klacht hebben, dan doen wij er alles aan om deze naar tevredenheid af te handelen. Daarnaast staan wij open voor verbeteringen en vernieuwingen.
U kunt de klacht online, schriftelijk of telefonisch indienen. In veel gevallen wordt er snel een oplossing gevonden die voor beide partijen acceptabel is.
Online
U kunt de klacht indienen door een e-mail te sturen naar info@jmleplus.nl met een omschrijving van de klacht of door onderstaand formulier in te vullen.
Schriftelijk
U kunt uw klacht ook schriftelijk sturen naar:
JML eplus
T.a.v. de afdeling Klachten
Vogelaer 11 2675 SH
HONSELERSDIJK
U ontvangt een schriftelijke (e-mail) ontvangstbevestiging zodra de klacht bij ons is ontvangen.
Telefonisch
+31 (0) 61 5660 799
Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten. Zij zullen dan bemiddelen https://www.keurmerk.info/nl/consumenten/klacht/
Klachtenformulier
Contact

Adres
Vogelaer 11, 2675 SH Honselersdijk

WhatsApp / Telefoon
+31 (0) 615 660 799

E-mailadres
info@jmleplus.nl

KvK Nummer
95057455

BTW Nummer
NL866983375B01
Openingstijden voor klantenservice
Let op: Wij hebben geen fysieke winkel. Artikelen kunnen alleen online op deze website worden gekocht.
Contact Ons
Bestellen
Bestellen via JML eplus is eenvoudig en snel. We begeleiden u stap voor stap door het hele bestelproces. U kunt op de volgende manieren bestellingen plaatsen:
- Via de webshop
- Via een offerte
Wilt u liever hulp van een medewerker? Neem dan contact met ons op. Dit kan telefonisch, per e-mail of via Whatsapp.
Bestellen via de webshop
Allereerst moet u minimaal één product selecteren en in uw winkelwagen plaatsen. Dit doet u door in het menu te navigeren en de gewenste producten te selecteren. Zodra u het gewenste product heeft gevonden, kunt u op de foto of de productnaam klikken om meer informatie over het geselecteerde product te bekijken. Door op de knop ‘Toevoegen aan winkelwagen’ te klikken, kiest u ervoor om de geselecteerde producten in uw winkelwagen te plaatsen. U ziet een melding dat het geselecteerde product in de winkelwagen is geplaatst. U kunt ervoor kiezen om verder te winkelen of naar het overzicht van uw winkelwagen te gaan.
Wil je verder winkelen, herhaal dan bovenstaande stappen. Wil je afrekenen? Ga dan naar het overzicht van de winkelwagen. Vul vervolgens je persoonlijke gegevens in. Op deze pagina vind je ook de mogelijkheid om een ander afleveradres te selecteren en eventuele opmerkingen te plaatsen.
OKies op de volgende pagina je gewenste betaalmethode en verzendoptie. Meer informatie over de mogelijke betaalmethoden en de voorwaarden vind je hieronder.
Controleer altijd of de gegevens op de bestelpagina kloppen. Als dit het geval is, kunt u de bestelling afronden door op de knop ‘Bestel deze artikelen’ te klikken.
Tijdens alle stappen van het bestelproces heeft u de mogelijkheid om eerder gemaakte invoerfouten te bekijken en te corrigeren.
Nadat u akkoord bent gegaan met de algemene voorwaarden en heeft bevestigd dat u de bestelling heeft gecontroleerd, wordt u doorgestuurd naar de betaalpagina van de geselecteerde betaalmethode.
U ontvangt na het afronden van uw bestelling een kopie van uw bestelling per e-mail. Mocht u geen kopie van uw bestelling hebben ontvangen, bijvoorbeeld omdat u uw e-mailadres verkeerd heeft ingevuld, dan kunt u ons dit per e-mail of telefonisch laten weten.
Tip: Controleer uw spamfilter.
Betaling
U kunt op de volgende manieren betalen:
- iDEAL-betalingen: Via iDEAL kunt u veilig online betalen via uw eigen bank. Er zijn geen extra kosten verbonden aan deze betaalmethode.
- PayPal: Via PayPal kunt u uw producten eenvoudig, veilig, snel en anoniem bestellen. JML eplus ontvangt geen vergoeding voor het kiezen van deze betaalmethode.
- Creditcard: Net als bij PayPal kunt u ervoor kiezen om met uw creditcard te betalen. Er zijn geen extra kosten verbonden aan deze betaalmethode.
- Klarna: In samenwerking met Klarna Bank AB (publ), Sveavägen 46, 111 34 Stockholm, Zweden, bieden wij de betaalmethode(n) achteraf betalen aan. De betaling dient aan Klarna te worden gedaan. Meer informatie vindt u in de gebruiksvoorwaarden van Klarna. Algemene informatie over Klarna vindt u hier. Uw persoonsgegevens worden door Klarna verwerkt in overeenstemming met de toepasselijke wetgeving inzake gegevensbescherming en zoals beschreven in de privacyverklaring van Klarna.
- in3: Gespreid betalen met 0% rente. Je betaalt het volledige bedrag in drie gelijke delen binnen 60 dagen. Bij het bestellen betaal je het eerste deel via iDeal. Je aankoop wordt dan verzonden. 30 dagen later betaal je het tweede deel en 30 dagen later het derde deel.
Verzending
Hieronder leest u alle informatie over de mogelijke verzendopties.
- Standard verzending (PostNL)
Laat uw bestelling bezorgen op een adres en tijdstip naar keuze met PostNL. De kosten voor deze bezorging bedragen € 16,50 (excl. btw). - Afhalen bij een PostNL afhaalpunt
Laat uw bestelling bezorgen bij een PostNL afhaalpunt bij u in de buurt. Zo kunt u de bestelling ophalen op een tijdstip dat u het beste uitkomt. Voor deze bezorgmethode gelden de standaard bezorgkosten van € 16,50 (excl. btw). - Avondbezorging via PostNL (17:30 – 22:00 uur)
Het is mogelijk om uw bestelling ’s avonds tussen 17:30 en 22:00 uur te laten bezorgen door PostNL. Voor deze bezorgmethode gelden de standaard bezorgkosten van € 16,50 (excl. btw) plus een toeslag van € 1,24 (excl. btw).
Retouren
Als klant van JML eplus heeft u 90 dagen de tijd om de aard, eigenschappen en werking van het product te beoordelen. Deze periode noemen we de retourtermijn.
Is het product niet naar wens of heeft u verkeerd besteld? Dan kunt u uw retourzending eenvoudig online aanmelden. Op deze pagina vindt u de juiste stappen voor een vlotte afhandeling en gratis verzending van uw retourzending.
Heeft u een beschadigd of defect product ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice. Zorg ervoor dat u uw bestelnummer bij de hand hebt.
Retour registreren
Volg de onderstaande stappen om een product correct te retourneren::
- Retour aanmelden
- Meld je retour altijd aan via het retourformulier op deze pagina.
- Verzendlabel ontvangen
- Je ontvangt je verzendlabel binnen één werkdag na aanmelding per e-mail.
- Retourneren binnen 14 dagen na aanmelding
- Je retourneert de onbeschadigde producten in de originele verpakking.
- Gebruik hiervoor altijd het retourlabel dat je van ons hebt ontvangen.
- Heb je zelf geen printer? Toon dan het verzendlabel op je mobiel bij het pakketpunt.
- Het pakketpunt print het label vervolgens voor je uit.
- Betaling
- U ontvangt uw geld (inclusief verzendkosten) doorgaans binnen enkele werkdagen, maar uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van uw retourzending, mits het product aan de voorwaarden voldoet.
- Wij gebruiken hiervoor dezelfde betaalmethode als die je zelf hebt gekozen.
- Denk er tevens om dat indien de consument gebruik maakt van zijn retourrecht, ten hoogste de kosten van de retourzending voor zijn rekening komen.
- Vul onderstaand formulier in, of u kunt hier een voorbeeldformulier vinden om per post te versturen.
Returnformulier
Retourvoorwaarden en uitzonderingen
Retourtermijn: Als klant van JML eplus heeft u een afkoelingsperiode van 14 dagen om de aard, eigenschappen en werking van het product te beoordelen.
Om producten te kunnen retourneren, zijn de volgende punten van belang:
- Beschadigd en/of defect product
- Heeft u het product beschadigd of defect ontvangen? Meld dit dan uiterlijk binnen twee weken na ontvangst bij onze klantenservice. Wij verwerken uw retourmelding en sturen u een vervangend product. Als het product na verloop van tijd defect raakt, raadpleeg dan onze sectie Garantie en Reparatie.
- Gebruik van het product
- Het product mag getest zijn, maar niet geïnstalleerd. Het moet in originele staat zijn om opnieuw verkocht te kunnen worden. Bij JML eplus verstaan we onder “gebruik” dat het product slechts één keer getest kan worden, zoals u dat in een fysieke winkel zou doen. Indien het product na beoordeling daadwerkelijk in gebruik is genomen, vervalt het retourrecht.
- Compleet product
- Alle onderdelen, bevestigingsmaterialen en accessoires die bij het product horen, moeten aanwezig zijn bij de retourzending.
- Originele verpakking
- De originele verpakking (indien mogelijk) dient aanwezig te zijn. Zorg ervoor dat deze in zo goed mogelijke staat verkeert.
- Retourverzending
- Voor het retourneren van de bestelling zijn de retourkosten voor uw rekening.
- Betaling
- De ondernemer gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode.
- De terugbetaling is kosteloos voor de consument.
- Als de consument heeft gekozen voor een duurdere methode van levering dan de goedkoopste standaardlevering, hoeft de ondernemer de bijkomende kosten voor de duurdere methode niet terug te betalen.
- Geldig RMA-nummer
- Retourzendingen zonder geldig RMA-nummer kunnen worden geweigerd, omdat wij de retourzending niet correct voor u kunnen verwerken. Zorg er dus altijd voor dat u dit nummer vermeldt bij het retourneren. Als u geen RMA-nummer heeft, neem dan contact op met onze klantenservice.
Twijfelt u of het product aan deze voorwaarden voldoet? Neem dan gerust contact met ons op.
Uitzondering op het retourrecht
Artikelen die door de klant zijn gepersonaliseerd, bijvoorbeeld een door Zura op maat ontworpen fascia, kunnen niet worden geretourneerd.
Garantie & Reparatie
Bij JML eplus staan we achter de kwaliteit van onze producten. Mocht uw product binnen de garantieperiode kapot gaan, dan kunt u aanspraak maken op de garantie. De Rolec EV-laders worden geleverd met een fabrieksgarantie van 3 tot 5 jaar, zoals vermeld op de productpagina.
Om een defect te melden, dient u contact op te nemen met de klantenservice. Zij zullen u een aantal vragen stellen om het defect goed te kunnen beoordelen. Vermeld hierbij het ordernummer.
Afhankelijk van de situatie kunnen wij het product eerst terugsturen voor onderzoek en/of reparatie. In dat geval ontvangt u van de klantenservice een retourlabel waarmee u het artikel gratis kunt retourneren.
Na ontvangst van het product zullen wij het zorgvuldig onderzoeken. Indien mogelijk zullen wij het product repareren. Indien het defect onherstelbaar is, bieden wij een vervangend product aan.
U wordt binnen 3 tot 5 werkdagen na ontvangst van uw artikel gecontacteerd over de beoordeling van het artikel. Indien van toepassing sturen wij een vervangend product onder garantie.
Mocht de garantie om welke reden dan ook verlopen zijn, maar kunnen wij het artikel wel repareren, dan nemen wij contact met u op om de kosten te bespreken voordat wij daadwerkelijk tot reparatie overgaan. Zo komt u nooit voor verrassingen te staan.
Houd er rekening mee dat wij geen geld teruggeven in geval van een garantieclaim. Wij repareren het product en sturen het naar u terug, ongeacht of wij een vervanging aanbieden.
Klachtenprocedure
JML eplus streeft naar perfecte tevredenheid. Mocht u een klacht hebben, dan doen wij er alles aan om deze naar tevredenheid af te handelen. Daarnaast staan wij open voor verbeteringen en vernieuwingen.
U kunt de klacht online, schriftelijk of telefonisch indienen. In veel gevallen wordt er snel een oplossing gevonden die voor beide partijen acceptabel is.
- Online
U kunt de klacht indienen door een e-mail te sturen naar info@jmleplus.nl met een omschrijving van de klacht of door onderstaand formulier in te vullen. - Schriftelijk
U kunt uw klacht ook schriftelijk sturen naar:- JML eplus
T.a.v. de afdeling Klachten
Vogelaer 11 2675 SH
HONSELERSDIJK
- JML eplus
- Telefonisch
+31 (0) 61 5660 799
U ontvangt een schriftelijke (e-mail) ontvangstbevestiging zodra de klacht bij ons is ontvangen.